راه‌ های مهاجرت به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


سرزمین قبرس شمالی، یک مرزوبوم مهاجر پذیر میباشد. ضوابط و فرایند دریافت اقامت این مرزو بوم بسیار سهل و آسان بوده و راههای متعددی برای هجرت به قبرس شمالی وجود دارااست.

خرید ملک، علم آموزی، سپرده گذاری، وصلت، به دنیاآمدن و … برای مثال طرق مسافرت بدین مرزو بوم میباشد. به دنبال به طور مختصر به هر حالت و مزایای هر مورد از این نحوه‌ها می پردازیم:

 

مسافرت به قبرس شمالی از روش سپرده گذاری
سپرده گذاری در قبرس شمالی، از شیوه های مختلفی قابلیت پذیر میباشد. یک کدام از پربیننده ترینِ آنها، خرید ملک در مهاجرت به قبرس شمالی میباشد که به‌این مورد به طور منقطع خوا‌هیم پرداخت.

از سایر طریق‌های سپرده گذاری در قبرس شمالی می‌اقتدار به تصویب کمپانی، فعال‌سازی تجارت تازه، ایجاد اشتغال، شراکت در بیزینس، شرکت کردن در ساخت املاک و … اشاره نمود.

همان طور که از گذشته گفتیم، قبرس شمالی به یک راس اصلی برای سپرده گذاری و بازرگانان در ناحیهی دریای کاسپین تبدیل گردیده است. پرورش سریع اقتصادی این مرز و بوم در جايگاه نخستین و بعد از آن، اقتصاد رو به پرورش، دلایل مهمی برای ورود سپرده گذاری‌‌های فرنگی به قبرس شمالی می باشند.

مالیات اندک، عدم خرابی اداری و فرایند بی آلایش تصویب کمپانی در قبرس شمالی نیز منجر گردیده تا این سرزمین به یک مقصد دیدنی برای سرمایه گذاران فرنگی تبدیل خواهد شد.

سپرده گذاری فرنگی در پیشرفت و توسعه صنوف متعدد به ویژه توریسم، ساخت‌و‌ساز و سرویس ها نقش بسزایی داشته میباشد.

 اخذ اقامت قبرس شمالی از روش خرید ملک

یک کدام از شایسته ترین شیوه های هجرت به قبرس شمالی، خرید ملک میباشد. در قبرس شمالی فرایند خرید ملک، بسیار سریع جاری ساختن میگیرد، به صورتی که از فرصت تصویب درخواست، نهایتا 2 الی 3 ماه فرصت میبرد که درخواست شما پردازش ‌گردد.

برای سپرده گذاری از روش خرید ملک در قبرس شمالی می بایست ملکی به قیمت دست کم 40 هزار پوند تنظیم نمایید؛ ولی موضوع‌ی شایان توجه در خصوص خرید منزل درین میهن، این میباشد که بخش اعظمی از پروژه‌های دارای اعتبار ساختمانی، امکانی را مهیا کرده‌ان که بتوانید به طور چکی، ملک گزینه نظرتان را بخرید.

به‌این شکل که در صدر دست‌کم 30 درصد از مجموع مبلغ ملک را می پردازید و مابقی مبلغ را در اقساط بلند بازه زمانی و فارغ از منفعت پرداخت می کنید. بعد از پرداخت اول، میتوانید برای اخذ اقامت موقت به همپا خانواده مبادرت کنید.

همینطور بعداز پرداخت نخستین، تفاهم نامه فی مابین شما و فروشنده، در اداره‌ی تصویب سندها تصویب میشود. این مراحل به جهت امان دولت از سرمایه گذاران شکل می گیرد؛ تا به شما باور داده گردد که سرمایه‌گذاری امنی اجرا داده‌اید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: